29 Ara 2011

Türkiye'de Go









Go Dernekleri:
Türkiye Go Oyuncuları Derneği - tanıtım - ağ sayfası - facebook - forum
İzmir Go Oyuncuları Derneği - tanıtım - ağ sayfası - facebook
İstanbul Go Oyuncuları Derneği - ağ sayfası - facebook

Kent Go Kulüpleri:
Bursa Go Kulübü  - tanıtım(2) - ağ sayfası
Samsun Go Oyuncuları Topluluğu - ağ sayfası - facebook
Şanlıurfa Go Oyuncuları Topluluğu - ağ sayfası - facebook
Antalya Go Oyuncuları Topluluğu - ağ sayfasıfacebook
Göcek Go Oyuncuları Topluluğu - tanıtımfacebook
Eskisehir Go Oyuncuları Topluluğu - facebook
Antakya Go Oyuncuları Topluluğu - facebook
Kocaeli Go Oyuncuları Grubu - facebook
Kayseri Go Grubu - facebook
Balıkesir Go Oyuncuları Grubu - facebook

Üniversite Go Kulüpleri:
ODTÜ Alpar Kılınç Go Topluluğu (Ankara) - tanıtım - ağ sayfası - facebook
Hacettepe Üniversitesi Go Topluluğu (Ankara) - tanıtımağ sayfası - facebook
Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Go Kulübü (Ankara) - tanıtım - facebook
Ege Üniversitesi Go Topluluğu (İzmir) - tanıtım - ağ sayfası - facebook
ÇOMÜ Go Topluluğu (Çanakkale) - ağ sayfası - facebook
Hitit Üniversitesi Go Kulübü (Çorum) - ağ sayfası - facebook
İTÜ Go Kulübü (İstanbul) ağ sayfası - facebook
Yaşar Üniversitesi Go Oyuncuları Topluluğu (İzmir) - facebook
İYTE Go Oyuncuları ve Türk-Japon Kültür Topluluğu  (İzmir) -  facebook
İstanbul Üniversitesi Go Oyuncuları Topluluğu (İstanbul) - facebook
Dokuz Eylül Üniversitesi Go Topluluğu (İzmir) - facebook
Pamukkale Üniversitesi Go Topluluğu (Denizli) - ağ sayfası

Go Okulları:
İstanbul Go Okulu (İstanbul) - ağ sayfası - facebook
Atari Go Merkezi (İzmir) - ağ sayfası - facebook
Türkiye Go Akademisi (İstanbul) - ağ sayfası - facebook
İzmir Go Okulu (İzmir) - facebook
Aji Go Akademisi (Ankara)  - facebook

Diğer Go Kulüpleri:
Karabiber Go Oyuncuları Topluluğu - ağ sayfası - facebook
Ekin Koleji Go Kulübü (İzmir) - tanıtım - ağ sayfası - facebook
Cebeci Go Kulübü (Ankara) - tanıtımfacebook
Çakabey Anadolu Lisesi Go Kulübü (İzmir) - tanıtım
Aspendos Go Kulübü (Antalya) - ağ sayfası
Japonya İzmir Kültürler Arası Dostluk Derneği Go Kulübü (İzmir) - facebook

Go Faaliyetleri:
Türkiye Go Ligi - ağ sayfası - facebook
İzmir Go Ligi - ağ sayfası - facebook


Şu anda faal olmayan go kulüpleri/okulları:
Mudanya Go Kulübü - ağ sayfası
Çin Kültür Hizmetleri Go Kulübü (İstanbul) - ağ sayfası
Bilkent Go Kulübü (Ankara)
Galatasaray Üniversitesi Go Topluluğu (İstanbul)
Polis Akademisi Go Kulübü (Ankara)
Kara Harp Okulu Go Kulübü (Ankara)