15 Oca 2013

TGOD Genel Kurulu Ankara'da gerçekleşti

Türkiye Go Oyuncuları Derneği (TGOD) olağan genel kurulu, 13 Ocak 2013 tarihinde Ankara'da Türk Japon Vakfı'nda gerçekleştirildi. Ankara, İstanbul, Bursa ve Çanakkale'den toplam 29 dernek üyesinin katıldığı genel kurul beş buçuk saat sürdü. Genel kurulda, yönetim kurulunun geçtiğimiz iki yıl boyunca olan faaliyetleri dernek yönetimi tarafından kurula anlatıldı ve denetleme kurunun raporu sunuldu. Yapılan oylamada, TGOD yönetim kurulunun faaliyetleri idari ve mail açıdan genel kurul tarafından ibra edildi.

Dernek yönetim kurulunun geçtiğimiz günlerde aldığı ve dernek üyesi Giray Erdi'nin soruşturma komisyonu raporuna dayanarak dernekten çıkarılmasına ilişkin karar, genel kurulun gündemine geldi ve konunun etraflıca tartışılmasını takiben karar genel kurul tarafından onaylandı.

Genel kurulda en çok zamanı alan konu dernek tüzüğünde yapılan değişiklikler oldu. Yönetim kurulu tarafından önerilen tüzük değişiklikleri, enine boyuna tartışıldı ve bir kısım değişiklik kabul edilirken, bir kısım değişiklik ise genel kurul tarafından reddedildi. Reddedilen maddelerle ilgili, bazen uzun süre alan  tartışmalardan sonra yeni düzenlemeler yapıldı ve yeni TGOD tüzüğü genel kurul tarafından onaylandı.

Son olarak yapılan seçimle, gelecek iki sene için derneğin yönetim ve denetleme kurullarını oluşturacak üyeler belirlendi. Buna göre;

Yönetim Kurulu:
Ertuğ Akkol
Kerem Karaerkek
Eren Kurter
Serkan Solmazoğlu
Gözde Taşkın

Denetleme Kurulu:
Hüsrev Aksüt
Ferhat Barış
Çağatay Tavşanoğlu

olarak belirlendi. Bir sonraki olağan TGOD genel kurulu Aralık 2014 tarihinde yapılacak.

Not: TGOD Yönetim Kurulu tarafından genel kurul kararları ile ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmamıştır, yapıldığından buraya ilgili bağlantı eklenecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder